Saturday, October 9, 2010

FIGURE UP

FIGURE UP

PRODUK PELANSINGAN TERHANGAT!!! ANDA MAMPU LANGSING DENGAN CEPAT, MURAH DAN EFFEKTIF1!!!
! RUGI TAK TRY!!!



ANDA MAHU LANGSING??? HANYA SEGELAS FIGURE UP ANDA MAMPU MEMILIKI TUBUH IDAMAN ANDA.



ANTARA KEBAIKAN FIGURE UP:-

KANDUNGAN HI FIBRE YANG TINGGI
Mudah dicernakan & diserap oleh tubuh badan
Mampu menurunkan kadar lemak
Kaya dengan serat
Memberi rasa yang enakVitamin C yang tinggi dgn Roselle
Menyegar & mengembalikan tenaga
Menyihatkan & mencerdaskan minda
Membantu proses pencernaan
Membantu melancarkan pembuangan najisMencantikkan kulit & awet muda
Mengurangkan kolesterol yang berlebihan
Menurunkan tahap gula dalam darah
Mengatasi keracunan makanan
Mencegah penyakit kanser
Menyeimbang hormonMelambatkan penuaan


TESTIMONIAL

Saya liana dari perak. Setelah menggunaka FIGURE UP sebanyak 10 kotak, berat saya telah turun sebanyak 6 kg ... Dengan FIGURE UP saya tak perlu berlapar utk mendapatkan berat yg ideal. Diet dgn menahan selera mmg satu cabaran yang sukat. Dengan FIGURE UP saya boleh menikmati s
emua makan kegemaran saya ...

Yee haaaa ... gelombang FIGURE UP kini bermula

Salam. Saya adura 24 tahun. Berasal dari Negeri 9. Mengalami masalah perut buncit dan berat badan bertambah. Sebelum ni penah cuba produk mengurangkan perut buncit bentuk pil .. 2 botol saya makan takde hasil. Lepas tu saya terbaca produk FIGURE UP. Saya terus berminat utk mencuba
Pada minggu pertama, saya kerap ke tandas dan minum air dgn banyak sekali. Lepas 2 minggu perut saya semakin kempis dan berat turun dari 2kg ... berat 50kg dari 52kg. Sekarang saya dah dapat berat ideal 48
kg dan akan mengurangkan lagi ... TQ FIGURE UP


Norhayati

hye sume..name saye norhayati kamarudin..boleh panggil saye yat..saye berusia 24tahun pada 23 nov ni..tujuan saye buat blog ni sebab nak share ngan anda semua tentang kehebatan FIGURE UP..dulu saye sering rase rendah diri dan malu sebab badan saye berisi..saye pernah menangis teruk sebab bapa sedara saye cakap saye gemuk..for ur infomation..saye ni sensitif gile bile org cakap sal berat badan atau pun bandingkan badan saye dengan o
rg lain yg ala2 model..macam2 saye dh cube lakukan untuk kurangkan berat badan..pernah x makan nasi sebulan..memang berhasil..tp sementara jew..berat saye 64kg dan tinggi 161cm..kirenye chubby la saye ni..sehingga saye bertemu dengan FIGURE UP..saye mula jatuh cinta..thanx to my fwen ADURA,y
ang memperkenalkan saye dengan produk ni..memang benar2 berkesan..saye dh dpt kurangkan 4kg dlm mase 30 hari..memang berbaloi.
FIGURE UP adalah sejenis minuman yang rasenye seakan2 rebena..mudah dibuat..hanye bancuh dengan air sejuk..diambil selepas breakfast..insya'allah anda pasti akan rase perubahan..terutama sekali pade bahagian peha..kalo sesiape yg gemok air cam saye die akan terase longgar bile pakai baju even kalo timbang berat xturun....saye ni student nurse..dulu sebelum ambil FIGURE UP,uniform saye ketat2..lps saye mengamalkan F
IGURE UP, saye dapati uniform saye longgar..dan ade rakan2 tego ckp sy nampak kurus..terutama rakan2 yg dh lame x jumpe..saye akan teruskan pengamalan FIGURE UP ni hingga saye dapat berat badan yg saye inginkan iaitu 55kg...so..ape lagi d tunggu.


Mira

hai..semua…saya mira berumur 22 tahun. Saya telah menggunakan produk Figure-Up selama 15 hari. Berat saya telah berkur
angan sebanyak 4 kilo. Saya amat berpuas hati dengan produk ini tanpa ada kesan-kesan sampingan seperti pening dan letih. Malah saya rasa bertenaga dan hanya mengambil sedikit makanan.Selepas ini saya akan teruskan mengambil Figure-Up sehingga berat saya ideal dengan ketinggian.


Atikah (Nilai)
Saya start mencuba produk ini selepas hari raya, setelah di perkenalkan oleh abang saya. Apa yang membuat saya tertarik pada produk ini ialah rasanya yang sedap dan mudah disediakan. Berat asal saya
58kg setelah makan 3 kotak berat ideal saya sekara
ng ialah 48kg. Selain daripada penurunan berat badan, kulit saya menjadi tegang dan halus.




0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PRODUK-PRODUK

 

Fzatul Beauty © 2011 By NC