Friday, June 25, 2010

KYUSOKU BIHAKU


KYUSOKU BIHAKU

KYUSOKU BIHAKU ...Pemutih Kulit No 1!!!

READY STOCK!!! GRAB NOW!!!












PM/SMS UNTUK BEST PRICE.. GERENTI MURAH!!

SANGAT BERKESAN untuk mencerahkan kulit, dan menjadikannya sgt halus dan bercahaya.

Kesan setanding suntikan glutathione + Vit C

TIADA kesan sampingan yang merbahayakan kesihatan.

Terbaik untuk kulit gebu tanpa cela jerawat atau parut.

Kesan Menakjubkan dapat dilihat dalam masa 1 bulan jer.




SMS/EMEL UNTUK DAPATKAN HARGA PALING MURAH!!

SANGAT BERKESAN untuk mencerahkan kulit, dan menjadikannya sgt halus dan bercahaya.

Kesan setanding suntikan glutathione + Vit C

TIADA kesan sampingan yang merbahayakan kesihatan.

Terbaik untuk kulit gebu tanpa cela jerawat atau parut.

Kesan Menakjubkan dapat dilihat dalam masa 1 bulan jer.



Sering mbayangkn macam mana nak dptkan kulit cerah, gebu, licin tanpa menggunakna suntikan atau bahan kimia? boleh ajer dgn hanya penggunaan KB. dijamin mampu membuatkan kulit anda secerah dan segebu kulit artis filipina, jepun dan korea..

sbb nye KB ni dah banyak diamalkan oleh artis2 filipina, korea dan japan. hasilnye kulit jadi cerah, halus, bersinar dan gebu.
Keberkesananye diiktiraf dan dianugerahkan sebagai produk pencerah no 1.


KHASIAT:
1.Tiada lagi mslh kulit gelap, kusam dan tidak berseri
2.Kulit bersinar dan cerah berseri
3.Menghilangkan tanda2 Penuan
4. Menyelasaikan masalah parut
5) mampu menyelesaikan masalah jerawat
6) membuang toksik dlm badan


kENAPA KB BERBEZA DENGAN PRODUK PEMUTIH YANG LAIN?
KB adalah supplement asli /tidak ada tambahan gula,kanji dari tepung jagung, ragi, ,jagung, kerak nasi, susu, zat perekat, pewangi, pewarna tambahan,seperti yang banyak terkandung di supplement lain.


BERAPA LAMA NAK TENGOK KESAN?
*Medium brown skin: 1-3 months
*Dark brown skin: 3-6 months
*Very dark skin: 6-12 months
*Black skin: 2 years or more

Rata2 hanya memerlukan 1-4bulan untuk nampak cerah berseri. Bagaimanapun tetap bergantung masing-masing metabolisme tiap-tiap indvidual, seberapa cepat tubuh kita dapat menyerap dan seberapa cepat tubuh kte dapat menerima vitamin


KB HALAL KE?
Halal.....Sbb KB ada sertifikat halal,karena pada dasarnya KB menggunakan tumbuh2an dan tidak menggunakan gelatin dari babi.

BOLEH KE BERHENTI LEPAS DAH CERAH?
Boleh...xde mslh..kesan cerah dan putih KB ni adalah permanent. cume cube elakkan dari berjemur tmpt panas.


SIAPA BOLEH AMBIK?
Semua org bleh ambik termasuk lelaki. untuk yg ada diabetes, mngandung n myusukan anak mintak nasihat doktor dulu yer.

KANDUNGAN
KB 500mg Glutathione plus NAC (30capsule)
+
KB 500mg of Vitamin C Rosehips 500mg (30capsule)

=
total 60 capsule untuk 1 bulan!!!


BEST PRICE + FREE POS LAJU

Wholesale min 10boxes.

3 comments:

zurie said...

care pemakanan ni mcm mane? kalau pg2 sblm mkn ok?

Beauty_Shop D'ya Hashim said...

camna saya nk daptkan produk nie secara borong yer??

faizatulakmal said...

ambik kb sebelum breakfast n dinner..

berminat untuk borong sila emel faizatul_akmal@yahoo.com

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PRODUK-PRODUK

 

Fzatul Beauty © 2011 By NC