Saturday, March 6, 2010

3D PEEL OFF POWDER MASK

`
3D PEEL OFF POWDER MASK
`
HARGA : RM7.00pc

BES PRICE : RM20 3pcs


(minimum 3pcs, jika membeli 3D masker sahaja)
pos express: RM 3 utk 3-5pcs, RM 6 utk 6-10pcs smjung

RM5 untuk 3-5pcs, RM8 Untuk 6-10pcs Sbh/Srwak

3D PEEL OFF POWDER MASK
Powder mask keluaran Beautee sering digunakan di salon-salon kecantikan. Tak semestinya kita perlu ke salon untuk ber-mask, kat rumah pun boleh, dengan keselesaan sendiri dan dapat menjimatkan budget anda. *1 paket/set boleh digunakan sehingga 3-4 kali. (bergantung pada saiz muka anda, kalau yang muka kecil boleh guna sehingga 4 kali)
Disarankan juga menggunakan powder mask bersama solution. Solution merupakan cecair khas untuk membancuh powder mask, sudah tentu memberi kesan yg lebih memuaskan bila digunakan bersama powder mask. Jika tidak, anda boleh menggunakan air mineral untuk membancuh mask.

JENIS-JENIS BEAUTEE 3D PEEL OFF POWDER MASK

1.Green Apple [untuk kulit berminyak dan berjerawat]
Mengandungi pati dari buah epal untuk menanggalakn lebihan minyak, melancarkan peredaran darah, merawat jerawat serta mencerahkan pigmentasi kulit. Mask ini mengandungi bahan antiseptic yang berkesan untuk merawat jerawat dan acne. Meredakan kerengsaan kulit dan mengurangkan radang kulit. Mask ini berperanan untuk menarik keluar punca masalah kulit yg terbentuk. Menjadikan kulit lebih segar, bersih dan sihat.
Solution yang terbaik: Soothing solution

2.Lavender [untuk menenangkan dan relax]
Mengandungi pati dari lavender yang berkesan untuk meningkatkan perkembangan hormone, mengurangkan sakit kepala, menenangkan saraf dan perasaan serta mengurangkan keletihan. Menenangkan, menyejukkan, melembapkan kulit kesan dari kulit yang lembut. Menjadikan kulit semakin lembut, selesa. Membentuk kulit yang lebih sihat, dan cerah.
Bau dari mask lavender memang sangat nyaman dan buatkan pengguna rasa relaks, sesuai untuk mereka yang nak hilangkan stress dengan merehatkan wajah.
Solution yang terbaik: Whitening solution

3. Lily [antioksidan dan firm]
Mengandungi pati dari bunga lily yang membantu firmkan kulit (tegangkan otot dari mengelebeh) dan mengurangkan kedutan. Mampu mengatasi kelembapan dan keanjalan disamping mengurangkan tanda-tanda penuaan. Menjadikan kulit lebih sihat dan berseri, mengurangkan kulit lesu dan tidak bermaya supaya kelihatan lebih muda.
Solution yang terbaik: Lifting solution

4. Soya Bean [untuk mencerahkan kulit]
Dirumus khas dari kacang soya dan digabung dengan susu yang amat berkesan untuk menghilangkan pigmentasi, tompok hitam dan bintik hitam. Menjadikan kulit segar, sihat dan semakin cerah. Antara yang paling laris kerana bukan sahaja memutihkan kulit tapi menarik keluar bintik hitam dan bintik putih. Banyak salon yang recommended mask soya bean ni.
Solution yang terbaik: Whitening soluion

5.Charcoal [untuk menyahtoksin dan menyerap minyak]
Charcoal (arang) merupakan satu bahan yang amat berkesan untuk menyerap lebihan minyak dan air pada wajah. Membolehkan kulit lembap (tetapi tidak berminyak, atau terlalu kering). Menggalakkan tissue dan menyahtoksin. Disarankan untuk mereka yang memepunyai masalah kulit berminyak, juga disarankan digunakan bersama dengan ampoule purifying.
Solution yang terbaik: Whitening solution (untuk kulit biasa), Soothing solution (untuk kulit berminyak, bermasalah)

6.Oat [untuk lifting]
Mengandungi oat dan susu yang amat berkesan untuk menjadikan kulit lebih anjal. Menjadikan kulit lebih lembut dan licin. Mengelakkan kulit tidak bermaya, juga untuk kekal cantik bagi yang sudah berusia. Oat mask ni memang best, sebab bila menggunakannya oat penuh di muka, bau pun wangi dan kesannya pun memuaskan.
Solution yang terbaik: Lifting Solution, Whitening solution

7.Red Bean
Melembapkan kulit sehingga ke tissue. Menjadikan kulit lebih lembut, serta memberikan keanjalan kepada kulit wajah. Menangani masalah kulit yang terkena sun-burn, dengan mengembalikan kesihatan kulit. Amat sesuai untuk menaikkan seri wajah.
Solution yang terbaik: Whitening solution

8.Vegefiber [Detoksinkan kulit]
Amat berkesan untuk menanggalkan kekotoran pada kulit wajah. Menyerap masuk sehingga ke lapisan kulit dan menanggalkan kulit mati yang menyebabkan liang roma wajah yg tersumbat, juga untuk kulit berminyak untuk mengelakkan pengeluaran minyak berlebihan.
Bau mask ni kurang best, ada yang cakap tak suka dengan baunya. Tapi secara jujur, kesannya amat menakjubkan untuk oily skin dan yang mempunyai jeragat. Don’t judge the mask from its smell J. Boleh juga mix dengan red bean.
Solution yang terbaik: Soothing solution

9.Green Pea [utk kulit berminyak dan anti-acne]
Mengandungi pati dari kacang hijau, kacang merah dan kacang kuning. Amat berkesan menyerap lebihan minyak yang terbentuk di lapisan kulit. Mencegah liang roma dari tersumbat dan membekalkan secukupnya kelembapan pada kulit. Mengelak pembentukan lubang-lubang kecil kesan dari jerawat yang telah mengecut.
Solution yang terbaik: Soothing solution

10.Coffee [Segarkan kulit]
Mengandungi bahan aktif untuk menyegarkan semula kulit dan membolehkan sel kulit lebih anjal. Menjadikan wajah tampak lebih muda dan bertenaga. Membolehkan kulit mengekalkan kelembapan.
Ramai yang suka mask ni untuk relaks dan bau kopi ni membangkitkan kesegaran terutamanya bagi coffee’s addicted.
Solution yang terbaik: Lifting solution

11.Gold Powder Mask (9gram)
Membekalkan kelembapan dan menyihatkan kulit. Menjadikan kulit lebih muda dan menanjalkan kulit. Membantu mengurangkan kedutan, garis halus dan sebagai agen anti-penuaan yang berkesan. Menjadikan kulit lebih lembut dan complexion kulit yang lebih cerah. Gold powder mask ni memang terkenal kerana keberkesanannya, seperti yang anda sedia maklum, emas memang sering digunakan untuk mengekalkan kecantikkan, disarankan untuk wanita yang ingin tampak muda setiap masa.
Solution yang terbaik: Whitening solution

12.Eye Mask
Melembapkan dan melembutkan kulit di kawasan mata. Mengurangkan garis halus selain meningkatkan keanjalan kulit. Menyingkirkan gelung hitam bawah mata dan mencerahkan kawasan tersebut. Mengurangkan masalah eye bag dan menyegarkan kulit. Tak perlu dibancuh sebab datang dlm bentuk sheet.

13.Nose Mask
Menyelesaikan masalah bintik hitam dan bintik putih di kawasan hidung serta mengeluarkan sel kulit mati. Anti bacteria dan anti-radangan kulit. Datang dalam bentuk sheet sticky mask, macam biore pore pack, tapi more effective.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PRODUK-PRODUK

 

Fzatul Beauty © 2011 By NC